Česká značka přichází s unikátním modelem nakupování ve třech cenových pásmech.

pf-uvod
                                                                                                                                                           
foto: Pietro Filipi

Česká značka Pietro Filipi představuje nový model nakupování, díky kterému umožňuje svým zákazníkům platit za produkty podle toho, jak se kdo zrovna cítí. Ti tak mohou zvážit, zda se v aktuální situaci cítí ohrožení, nic se pro ně nezměnilo, nebo mají zájem českou značku podpořit.


                                                                                                                                           
pf-ceny

                                                                                                                                                             foto: Pietro Filipi

 

Určité zboží označené speciálním štítkem lze díky novému konceptu koupit hned za tři odlišné ceny. Pokud se cítíte nejistí a s obavami hledíte do budoucnosti, nabízí vám koncept trojí ceny zaplatit jen  polovinu z původní ceny produktu. V případě, že se cítíte dobře, můžete zaplatit 80 % kupní ceny, a jestliže navíc chcete českou  značku svým nákupem i podpořit, čeká na vás speciální hodnota zboží v podobě 110% jeho původní ceny.

 

pf-ceny-01
                                                                                                                                                               foto: Pietro Filipi     

 

Koncept “jak se cítíte, tolik platíte” je součástí nové strategie Pietro Filipi  “respektujte, co cítíte”  a logicky navazuje na nedávné ukončení slevových akcí, které firma vyhlásila minulý měsíc

 

“My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuze o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi, o vizi nejnovějšího nákupního konceptu své značky. 

“Chceme být zkrátka chytrou značkou, která oslovuje chytré lidi. Zároveň ale chápeme a respektujeme, že situace není optimální a dává nám smysl přiznat si, že je špatná doba. Proto chceme vyjít vstříc lidem, kteří cítí strach a nejistotu a dáváme jim možnost vybrat si, kolik za produkt zaplatí,” dodává na závěr majitel Pietro Filipi. Čas ukáže, nakolik tato neotřelá inovace klienty původní české značky osloví.

 

 

pf-ceny-02  
                                                                                                   foto: Pietro Filipi